Gangsters of Endor
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Guildovni forum.
 
PříjemPříjem  Latest imagesLatest images  HledatHledat  RegistraceRegistrace  PřihlášeníPřihlášení  

 

 Prihlaska Odpadlik

Goto down 
+6
DurgaMata
Muerto
ecko
Kitik
Henry
Odpadlik
10 posters
AutorZpráva
Odpadlik




Poeet p?íspivku : 13
Registration date : 18. 04. 09

Prihlaska Odpadlik Empty
PříspěvekPředmět: Prihlaska Odpadlik   Prihlaska Odpadlik I_icon_minitimeSat Apr 18, 2009 2:10 pm

Ahoj takže jmenuji se Tomáš Turanec. Jsem z Ostravy a studuji SOU AUTO, moje záliby a koníčky jsou Fotbal, Volleyball (který jsem začal hrát závodně) atd. Dále do vaší guildy se hlásím z důvodu poznat nové lidi a zábavu. PvP – podle mě není podstatné ale něco umím Smile PvM – de mi dobře ale myslím že se mam ještě co učit. Pak ještě Ventrilo mam všechno mam takže není problém. ICQ 357880889 ještě jsem si pro vás připravil příběh.

Byl jednou jeden Endorský svět a na tom endorském světě byla malá Endorská rodinka.
Matka elfice , otec orc, po nějaké době i malý elfik kterému dali jméno Odpadlík.
A ta rodinka vyrůstala na základě kradení a zabíjení ze stínu. Jednoho dne kdy otec orc umíral mu jeho synek Odpadlík slíbil že bude v řemesle pokračovat. Jeho život je těžký plný nástrah plný zabijáků kterým musí utéct nebo se jim postavit ale jeho schopnosti se jim ještě nevyrovnávají. A jak tak čas plynul a plynul z malého Odpadlíčka se stával velký a silný Rogue. Jeho táta by byl určitě pyšný že z jeho malého synka je teď Rogue jakým býval on sám. Ano mluvíme tu o tom jenž jeho jméno se před světem nevyslovuje je utlačováno ano mluvíme tu o Roguovi jmen Odpadlík 25 lvl elf.


Doufám že se príbeh líbí i když je chabý (pokus o Rp) :-D. Jinač asi víte že se k vám hlasím s čorkou 25 lvl Odpadlíkem (Elf) jinač moje další postavy jsou čorka 18 lvl Agentka Melounová (Human), priest 16 lvl Priestíček (Drow) atd.

S doporučením Henry Proprem > Ginsem.