Gangsters of Endor
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Guildovni forum.
 
PříjemPříjem  Latest imagesLatest images  HledatHledat  RegistraceRegistrace  PřihlášeníPřihlášení  

 

 Andresses

Goto down 
+6
LudekT
Sepirot-The Paladin
Desther
Kitik
Muerto
Andresses
10 posters
Jdi na stránku : 1, 2  Next
AutorZpráva
Andresses

Andresses


Poeet p?íspivku : 14
Registration date : 01. 03. 09

Andresses Empty
PříspěvekPředmět: Andresses   Andresses I_icon_minitimeSun Mar 01, 2009 8:34 pm

Zdravím všechny adepty,členy, ale i GM guildy GoE

Jmenuji se Pepa. Pocházím z Otrokovic. Je mi 14 let a studuji na ZŠ v 9. ročníku. Ve volném čase rád sportuji, ale nejraději hraji tenis, který hraji závodně. Dále i když je nuda si zahraji CS 1,6 nebo WoW(Defender BG).

K Endoru jsem se dostal přes kamarády ve škole. Od té doby hraji Endor až do ted',bude to už asi možná i rok. Měl jsem i menší přestávku kde jsem okusil i hru na jiných shardech např.: Moria(asi po 2-3 týdnech mě to přestalo bavit a vratil jsem se z5 na Endor).

Postava s kterou bys se k Vám chtěl přihlásit je Andresses 14 level priest(par expu do 15),pak mam jestě i rangera Loreque zatim 10 level(postavu nehaji, protože jsem zjistil, že je to za rangera nuda, nechci brat iluze ostatnim). Před nekolika měsíci jsem měl mercenaryho jmenem Panja 17 level(ork), s kterým jsem působil v guildě Dragon, ale později jsem ho smazal. Nedavno jsem nahral i další postavu a tou byla čorka 18 level(John Chuan), kterou jsem prodal člověku z realu za gp(nabidka 150k se neodmítá Smile . Moje poslední guilda v které jsem byl byla je guilda RFQ(byl jsem tam s čorkou, ale odešel jsem).

S priestem bych Vám rád pomohl při expeni a myslim, že priest se hodi vždy Laughing
A čas mi také nedělá problémy, protože jsem aktivní skoro pořad, takže můžu pomoct kdykoliv...